Biuro Rachunkowe i Korzeniowska Wołowiec

Kontakt email, www
Drewnowska 1
73-110 Stargard Szczeciński , woj. Zachodniopomorskie

Biura rachunkowe

Specjalizacje:

  • Biura rachunkowe

O nas

Miejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie WielkopolskimMiejskie Przedszkole Integracyjne nr 9 w Gorzowie Wlkp. Jeżeli znasz kogoś, kogo może zainteresować ta strona, powiadom go o niej. HISTORIA Początki istnienia placówki sięgają roku szkolnego 1974 75, kiedy to na gorzowskim Osiedlubdquo Dolinkibdquo powstało Państwowe Przedszkole nr 5. Do 1991 r. przedszkole działało pod patronatem ZWCH Chemitexndash Stilon. Z dniem 1 stycznia 1997 r. placówka otrzymała Statut Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 9 a opracowanabdquoKoncepcja struktury organizacyjnej i programowej przedszkola integracyjnego rdquo uzyskała akceptację władz oświatowych, rodziców i nauczycieli. Przedszkole jest zlokalizowane w jednopiętrowym budynku, w miejscu zacisznym - obok zielonej doliny i ogrodu dendrologicznego przy muzeum, gdzie jest niewielki ruch pojazdów mechanicznych co umożliwia organizowanie zabaw w terenie. Przedszkole przygotowane jest do pełnej integracji, obejmuje opieką dzieci w wieku od 3 do 10 lat (w szczególnie uzasadnionych przypadkach Dyrektor przedszkola może przyjąć dziecko, które ukończyło 2,5 roku). Do placówki przyjmowane są dzieci zdrowe, a także o szczególnych potrzebach edukacyjnych (z wadami słuchu i wzroku, upośledzone w stopniu lekkim i umiarkowanym, z upośledzeniami sprzężonymi, z wadami fizycznymi ), różnej wiary i narodowości. Corocznie do placówki uczęszcza około 85 dzieci w tym do 20 niepełnosprawnych. Zasadniczym zadaniem naszego przedszkola obok ogólnej stymulacji rozwoju jest nauka bycia z innymi i wśród innych. Integracja w przedszkolu polega na tworzeniu takich sytuacji, w których dzieci niezależnie od swoich predyspozycji fizycznych i psychicznych uczestniczą we wspólnych zajęciach, zabawach, mogą nawzajem uczyć się od siebie i zdobywać nowe umiejętności. odpowiednią bazę i wyposażenie wystrój wnętrza nie ma charakteru instytucji co powoduje, że dziecko czuje się w przedszkolu dobrze i bezpiecznie, starannie dobraną kadrę opiekuńczo-wychowawczą i specjalistyczną, która posiada wysokie kwalifikacje zawodowe i bogate doświadczenie praktyczne, dostosowywanie metod wspierających proces edukacyjny i terapeutyczny do indywidualnych możliwości rozwojowych każdego dziecka